Bubble bude mít na starost správu profilů na Facebooku, Instagramu a Youtube. "Agentura Bubble představila neobvyklé řešení, ve kterém navrhla sloučení většiny facebookových profilů za účelem efektivnější práce s cílovými skupinami, ušetření nákladů na správu profilů a sdílení relevantního a kvalitního obsahu. Oslovili nás také detailní mediální analýzou, která nám ukázala mezery v dosavadní komunikaci. Bubble má sociální sítě ve své DNA a to je také důvod, proč jim s veškerou důvěrou svěřujeme tuto část marketingových aktivit," říká Sanja Popović, Digital Marketing Lead CE společnosti Philips. Konkrétně půjde o profily značek Philips, Saeco a Avent. 

"Philips má spoustu skvělého obsahu a my ho chceme dostat k fanouškům. Stávající komunikaci dáme jednotnou tvář a zjednodušíme ji tak, aby neplýtvala silami a soustředila se jen na relevantní obsah na správných kanálech," říká Martin Pistulka z Bubble, šéf obsahové části digitální agentury Bubble. O jednotlivé projekty se budou starat community manageři Vojta Heřmánek, Veronika Füleová, Veronika Bednářová a Barbora Sladkovská společně s Martinem Pistulkou, pod vizuály se podepíší TomᚠSnop, Adam Žďára a Jiří Martínek. Strategii se bude věnovat LukᚠKořínek.

reklama