Hlavním motivem kampaně jsou tentokrát zámky lásky, se kterými se budou lidé ve střední Evropě potkávat jak v rámci OOH ploch, tak i v online prostředí a PR. Kreativní koncept pro Německo, Rakousko, Českou republiku, Slovensko, Polsko, Maďarsko a pobaltské země připravila pražská agentura TL5. "Zámek jsme zvolili proto, že se jedná o symbol, který lidé používají pro vyjádřejí lásky přirozeně a sami od sebe," říká Artem Mazur, junior brand manager Milky.

"Při tvorbě konceptu jsme rozpracovali insight, který stál už za loňskou velmi úspěšnou kampaní," uvádí TomᚠVotruba z TL5. "Potvrdilo se nám, že lidé chtějí lásku vyznávat, ale chtějí to dělat tak, jak je jim vlastní. I letos jim to umožníme, avšak oproti loňsku na nové úrovni. Loni využilo aplikaci 140 000 lidí, proto jsme ji letos inovovali a jdeme do toho znovu," dodává Votruba.

reklama

I letos TL5 na kampani spolupracuje s PR.Konektorem, který má na starosti kompletní PR servis a strategické plánování. S integrací online a offline komunikačních nástrojů, mezi které patří již tradiční využití youtuberů, bude spolupracovat s Konektor Social. "Youtubeři jsou pro kampaň ideálním nástrojem, protože jejich prostřednictvím oslovujeme mladší cílovou skupinu 18 - 25 let, která si valentýnský svátek oblíbila nejvíce," vysvětluje Martina Brennová z Konektor Social. Agentura Carat pak v aktuální kampani Milky zastřeší kompletní mediální plánování. PR.Konektor a TL5 dále spolupracují na vytváření obsahu speciální microsite www.reknitoposvem.cz a www.povedztoposvojom.sk. „V kampani budeme spolupracovat také s  Evropou 2 a Leošem Marešem, který výsledky průzkumu probere ve své ranní show a přidá k nim i svůj osobní pohled. Tím se otevře prostor pro komunikaci v tradičních médiích,“ doplňuje Michaela KrálováPR.Konektor.

Oproti loňsku bude kampaň mnohem více vidět i na menších sociálních sítích. Milka plánuje ve větší míře využít Instagram a nově také připraví valentýnskou story na Snapchatu. "Mladá cílová skupina, ke které mluvíme, je zvyklá konzumovat obsah napříč mnoha kanály. Chceme na 14. 2. připravit pro Snapchat speciální valentýnskou story. Milka je inovativní značka a proto vedle Instagramu zkusíme právě i Snapchat," doplňuje TomᚠVotruba z TL5.