Druhou nejposlouchanější stanicí je Evropa 2 mediální skupiny Lagardere, kterou si poslechlo 900 tisíc posluchačů. Na třetím místě je Frekvence 1 s 888 tisíci posluchači ze stejné mediální skupiny, 826 tisíc lidí poslouchalo denně Český rozhlas Radiožurnál

Mezi regionálními stanicemi si udrželo dominantní postavení Rádio Blaník, který si denně naladilo 631 tisíc lidí, druhé skončilo Country Rádio s 254 tisíci posluchači. Třetí pozice připadla Rádiu Beat s 241 tisíci.

reklama

Na poli mediazastupitelství vede Radiohouse a v poslechovostí rádií zaujímá 51,8 % podíl na trhu. Druhé nejsilnější je uskupení Radio United Services, které spolupracuje s Rádiem Impuls. RUS zaujímá na trhu podíl 24,6 %. Veřejnoprávní Český rozhlas, který prodává reklamu samostatně, získal ve druhém pololetí 2015 22 % podíl na trhu.

Nejposlouchanějším rádiem na platformě chytrých telefonů je Evropa 2. Stanicí, které její posluchači věnují nejvíce času denně je Radio Dechovka. Konkrétně s ní stráví 284 minut.

Podle aktuálních výsledků výzkumu Radio projekt, který realizují agentury STEM/MARK a Median, poslouchá týdně některé z rádií 84,3 % populace ve věku 12-79 let, denně pak 62,6 %. 

POSLECHOVOST VČERA
CELOPLOŠNÉ
STANICE (v tisících)
Rádio Impuls 981
Evropa 2 900
Frekvence 1 888
ČRo Radiožurnál 826
ČRo Dvojka 826
ČRo Vltava 56
ČRo Plus 33
Zet 16
Rádio Junior 6
ČRo Rádio Wave 6
ČRo Jazz 3
ČRo D.dur 3

 

POSLECHOVOST VČERA
REGIONÁLNÍ
STANICE (v tisících)
Rádio Blaník 631
Country Rádio 254
Rádio Beat 241
Rádio Čas 166
Hitrádio Orion 153
Čro Brno 126
Rock Rádio 111
Fajn Rádio 107
Rádio Krokodýl 95
Rádio City 89
Rádio Černá Hora 88
Kiss Hády 82
Čro Plzeň 72
Kiss Morava 68
Hitrádio Faktor 66