"Po více než šesti letech mého vedení digitální části McCann jsem se rozhodl vydat vlastním směrem. Chu dělat inovativní projekty je pro mě stále velká a prostor na současném trhu nabízí obrovské příležitosti," komentuje spuštění nové agentury Oldřich Dostál, managing director Square Media.

reklama

Od konkurence se chce Square Media lišit především tím, že klientům chce nabídnout řešení v oblastech kreativity, personalizace, logistiky i mediálního plánování. "V agenturním světě se pohybuji přes deset let a troufnu si říct, že období kolem roku 2005, kdy kreativní a mediální agentury úzce spolupracovaly, bylo mnohem efektivnější," komentuje Dostál.

SquareMedia disponuje vlastní skladovací a logistickou kapacitou. Ta je škálovatelná od jednoho balíku do tisíce balíků denně. "Tuto unikátní logistiku chceme nabídnout klientům, které si chtějí e-commerce kampaň vyzkoušet. Základní řešení zahrnující tvorbu e-shopu, skladování, logistiku přes nejznámější dopravce (DPD, PPL, Češká pošta) i platební moduly (platba kartou, dobírka, převod, Paypal) jsme schopni postavit za 1 – 2 měsíce," potvrdil Dostál.

Velký příslib vidí Square Media v oblastech personalizace. Za svůj vzor uvedl Dostál zejména kampaně sušenek Oreo a pojmenované láhve Coca-Coly. Podobné nápady chce destinásobný vítěz Effie Dostál realizovat pro značky i na českém trhu.