Propojení se světem kávy bude vidět v online prostředí i v obchodní síti. V místech prodeje jsou k dispozici soutěžní balení tyčinek Twix se speciálním označením na obalu. Díky soutěžním kódům uvnitř každého balení mohou spotřebitelé od 8. 2. 2016 na www.twix.cz získávat odměny od značky Tchibo. Ve vybraných prodejnách budou tyčinky Twix a káva Tchibo vystaveny společně a podpořeny speciální komunikací. 

Češi se stále více zajímají o kvalitu kávy, jejíž popularita každoročně roste. Na základě údajů od Tchibo spotřebuje český konzument před pět kilogramů kávy ročně. Oblibě se těší zejména zemitá káva plného aroma a výrazně hořké chuti bez kyselosti. Mezinárodní kvalitativní spotřebitelský výzkum pak ukazuje, že je trendem vyvažovat chu kávového nápoje něčím sladkým. "Rádi bychom českým spotřebitelům představili Twix jako součást kávového rituálu, jelikož chu kávy, čokolády s karamelem a sušenkou se výborně doplňují," upřesňuje Jaroslava Kapitánová, brand manažerka značky Twix s tím, že  dlouhodobým cílem je, aby se Twix stal v myslích spotřebitelů synonymem sladkosti k šálku kávy.

reklama

Celou komunikaci zaštítí společný klíčový vizuál. Vše podpoří také harmonizace letákových akcí a dalších propagačních aktivit. Ve značkových obchodech Tchibo kampaň doplní vizuály na LCD monitorech a komunikací uvnitř tištěných katalogů Tchibo. Konceptem propojení se u značky Twix v České republice inspirovaly i další evropské trhy - Slovensko, Rumunsko, Rakousko a Maďarsko.