TomᚠHaškovec má za sebou bohaté zkušenosti z oblasti marketing, dříve působil především na pozici konzultanta, např. pro společnosti Vairon Consulting, Stensland nebo Forcelist.com. Teď se rozhodl spojit síly s týmem e-shopu Spokojený pes, kde nastoupil na pozici šéfa marketingu. "Po delším hledání jsem konečně našel dobře vedenou značku a úžasný kolektiv profesionálů ve vedení i mezi zaměstnanci. Navíc v segmentu, ke kterému mám hodně blízko," uvedl Haškovec

reklama

"Po deseti letech vedení firmy jsem dospěla k tomu, že se chci věnovat více strategii a obchodu a marketing předám někomu, kdo dodá této oblasti větší drive. V Tomášovi jsme našli člověka, který je schopný nejen odborně, ale i manažersky. Věřím, že nás to posune dál," zdůvodňuje Soňa Fialková, majitelka e-shopu Spokojený Pes.

Haškovcovou vizí je hlavně ještě více pozvednout značku Spokojeného psa. "Mým cílem je pokračovat v cestě Spokojeného psa mezi špičku na trhu a svými znalostmi a zkušenostmi k tomuto maximálně přispět. Chci ze Spokojeného psa vytvořit skutečný lovebrand, by už jím dávno pro tisíce našich klientů je,“ dodává Haškovec.