Návštěvníky stránek www.studentagency.cz přivítá nejen nový design, ale také řada prvků, které jim ulehčí nákup jízdenek, letenek, ubytování, pronájmu aut a dalších služeb na cestování. Hlavní změnou je to, že web je plně responzivní a dokáže se přizpůsobit obrazovce jakéhokoliv mobilního zařízení.

"Chceme našim klientům nabídnout takové prostředí, kde se budou snadno orientovat a kde rychle a uceleně najdou informace, které potřebují pro rezervaci svojí jízdenky, letenky nebo zajištění víza, ubytování a pronájmu auta v zahraničí," popisuje obchodní ředitel skupiny Student Agency Přemysl Vícha.

reklama

V záhlaví webu je jednoduché menu, které přehledně představuje jednotlivé produkty skupiny. Inovovaný web dává možnost snadného prohlížení na všech mobilních zařízeních – tedy na noteboocích, tabletech a také na smartphonech. Prostorné ikony umožňují snadné ovládání myší i dotykem prstu po displeji. Web se navíc přizpsobí jakémukoliv rozměru obrazovky. "V posledních letech sledujeme výrazný nárůst nákupů našich služeb z mobilních zařízení. Například letenky nakoupilo v loňském roce z tabletů a chytrých telefonů více než 10 procent klientů. Chceme, aby naši zákazníci mohli web navštěvovat odkudkoliv a nemuseli řešit to, že musejí nejprve zapnout počítač, jinak se na webu nedokážou orientovat," dodává Vícha.

Nový web přináší také ucelenou nabídku jednotlivých produktů, ale přehlednější je také sekce o historii skupiny Student Agency. Novináři na webu najdou na jednom místě také tiskové zprávy týkající se všech produktů a firem. Web funguje v české verzi a už má také anglickou a německou mutaci. V dohledné době se chystá také slovenská verze. Celý web vznikl přímo ve Student Agency, několik měsíců na něm pracoval tým interních grafiků a programátorů.