Nová marketingová flotila znásobuje kapacity a škálu služeb, které jsou k dispozici klientům neformálního podnikatelského uskupení. "Služby klientům nyní poskytujeme pod společnou značkou e.vox. Už loni jsme na některých projektech pracovali společně a pochopili jsme, že ‚ve dvou se to lépe táhne‘," říká Zdeněk Fekar z e.voxu s tím, že v budoucnu má dojít k rozšíření o další specialisty. "Obě firmy si ale zachovávají svoji samostatnost," upřesňuje Bedřich Jetelina

reklama

Zdeněk Fekar má zkušenosti z tištěných médií jako ekonomický novinář se specializací na retail, služby a média a pracoval jako marketér a obchodník v segmentech obchodu a financí, je absolventem Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně. Bedřich Jetelina pracoval jako ředitel vydavatelství a profesionál v rozhlasové a televizní branži a vystudoval Jihočeskou univerzitu v Českých Budějovicích.