Karel Goldmann se médiím a PR věnuje 12 let. Pracoval jako redaktor domácího a později ekonomického zpravodajství, aby nakonec zakotvil v PR. Naposledy pracoval v komunikační agentuře Taktiq Communications, kde se pod vedením Michala Uryče staral zejména o komunikaci České asociace farmaceutických firem, či klientů z oblasti ICT.

"Karel Goldmann prokázal bohaté zkušenosti, hluboké znalosti a manažerské dovednosti pro tvorbu a implementaci úspěšné PR strategie firmy," uvedl Aleš Hrouda, marketingový ředitel společnosti Mountfield. "Jsme na trhu 25 let a za tu dobu jsme si vybudovali pozici jedničky na trhu. Ne každý ale ví a vnímá, že se za značkou Mountfield neskrývá, samozřejmě s nadsázkou, jen nabídka zahradní techniky, nábytku a bazénů, ale také společensky zodpovědná firma s mnoha dalšími zajímavými projekty a hodnotami. Jedním z dlouhodobých úkolů nového PR manažera bude i rozvoj aktivit v této oblasti," dodává Hrouda.

reklama