Anna Sálová a Zuzana Veselá v minulosti pracovaly v agentuře H1.cz, kde první jmenovaná vedla copywriterský tým. "Ve full-servisových marketingových agenturách jsme byly svědky několika neduhů: předražování zakázek, jejich odbavování jako na běžícím páse a v neposlední řadě nekoncepčního přístupu, kdy se vytváří obsah na jedno použití bez dalších souvislostí. Proti tomu všemu se chceme v Content Wizards vymezit," říká Anna Sálová.

reklama

U Content Wizards si klienti mohou vybrat z mnoha copy disciplín, jako je web copywriting, copyediting či SEO copywriting, a útvarů typu PR článek nebo popisek do e-shopu. Hlavní přidanou hodnotou je sestavení integrované obsahové strategie a možnost nechat si kompletně spravovat svůj obsah formou externího obsahového oddělení plného specialistů. 

"Úplně nejdůležitější je pro nás přitom vzdělávání klientů, aby se naučili nad obsahem správně uvažovat a pod naším vedením se stali samostatnými. Chceme prostě, aby se naši klienti stali tak dobrými copywritery, aby nás už nepotřebovali," vysvětluje Zuzana Veselá. Agentura bude pořádat i veřejná školení copywritingu.