Fabrice Biundo je jednou z nejvýraznějších postav českého mediálního světa. Teď uzavírá kapitolu exkluzivní spolupráce s velkými vydavatelskými domy a se svým týmem otevřel vlastní agenturu socialMixer. Ta se specializuje na vymýšlení a realizaci komerčních projektů na míru jak klientům tak i samotným médiím. Mixuje unikátní kreativní koncept a klientská poslání, cílené komunity ve virtuálním a reálném prostředí a tradiční a digitální či sociální média.

"Budeme nabízet účast v našich vlastních projektech jako jsou Teniskology, Elle beauty lounge, nebo možnost nechat si vytvořit projekt na míru. Projekty můžeme tvořit nejen klientům, ale také médiím jako takovým," říká Lucie Biundo, Managing director socialMixer. Projekty mají za cíl nejen pozvednout prodej, komunikaci a povědomí o značkách, ale především vybočit z řady těch ostatních. socialMIXER nechce tvořit pouze prázdné a známé brandy, chce je dělat oblíbenými. A know-how má.

"Díky tomu, že Burda Praha přestává být exkluzivním partnerem, může socialMIXER otevřít své dveře i zbytku mediálního trhu. Nové projekty tak nabydou nové možnosti – v kreativitě, kvalitě, velikosti i zásahu," doplňuje Biundo. Kromě Burdy, která i nadále zůstává jedním z partnerů, jedná teď socialMIXER o nových projektech například se Socialbakers, Youtube, TV kanály a novými hráči na českém trhu.

reklama