Aktuální vizuál oplatek Manner, na který můžete narazit například během lyžování ve Špindlerově Mlýně, už tak pompézní není. Od notoricky známých oplatek, které letos slaví už 125 let existence, bychom čekali možná větší dávku tvůrčí invence a kreativy, než tato reklama nabízí.

Hodnocení:

reklama
Rudolf Kvíz, account director, Konektor Social

Pokud odhlédnu od toho, že reklama kreativitou i celkovým zpracováním pokulhává, je o poznání důležitější fakt, že vzhledem k tragickému zranění tváře značky, skokana Lukase Müllera, získává nechtěné konotace. Nejlepší řešení je co nejrychleji ji stáhnout.

Rudolf Kvíz, account director, Konektor Social

Štěpán Kleník, creative digital strategist, Brainz

Vypadá to, že kreativu netvořil člověk, ale stroj na základě příkazu "random". S trochou sentimentu mi reklama připomíná "divoká devadesátá".

Štěpán Kleník, creative digital strategist, Brainz