Taána Kuchařová bude jako ambasadorka značky Hartmann zastřešovat řadu zdravotnických témat a projektů, jejichž hlavním cílem bude snaha prolomit tabu a změnit pohled široké veřejnosti na citlivé zdravotní problémy. "Naše spojení bude také díky partnerství a podpoře mé nadace, která se již osmým rokem stará o seniory, pomáhat starším lidem žít důstojný život v domácím prostředí s profesionální péčí," říká topmodelka a Miss World 2006 Taána Kuchařová.

reklama

"Velmi si vážíme toho, že se Taána Kuchařová rozhodla spojit své jméno s naší společností. Věříme, že díky tomu dokážeme lépe oslovit pacienty a odstranit mýty, například kolem inkontinence," nastiňuje spolupráci výkonný ředitel společnosti Hartmann - Rico TomᚠGrohTaána Kuchařová není první známou osobností, která se začala věnovat tomuto tématu. Již dříve o něm otevřeně promluvila například hollywoodská hvězda Kate Winslet

Nadace Krása pomoci se dlouhodobě snaží o zlepšení kvality života seniorů v České republice. Ke stáří, ale i k mládí bohužel patří i potíže s inkontinencí. "Je to zjevný společenský problém, který nezmizí tím, že o něm nebudeme mluvit. Naši komunikační kampaň založíme především na televizních spotech, plakátech a letácích v čekárnách ordinací praktických lékařů, online aktivitách a také na eventové příležitosti k edukaci široké veřejnosti," vysvětluje Andrea Pisingerová, Brand Manager Inkontinence CZ z Hartmann - Rico.  

Kampaň byla navržená ve spolupráci s agenturou Fuse, divizí Omnicom Media Group a realizovaná s reklamní agenturou Production Team. Mediální agenturou je OMD a PR agenturou je Taktiq Communications. Kampaň proběhne v ATL médiích, OOH, v místě prodeje a formou eventů.