Na pařížskou konferenci vyslala své zástupce i česká Coca-Cola. Na velkolepé představení se jeli podívat dva nejúspěnější čeští youtubeři - Johny Machette a Teri Blitzen, kteří se značkou už v minulosti spolupracovali. Jejich zážitky z Paříže mohli sledovat fanoušci na Facebooku, Instagramu, Twitteru, Periscope a v neposlední řadě i Snapchatu. Poslední jmenovanou sí využila Coca-Cola v Česku jako první v celé Evropě.

reklama

"Fanoušci měli o kampaň a zážitky našich influencerů opravdu zájem. Na Snapchatu jsme zaznamenali velký nárůst. Poznatky Jonáše a Teri sledovalo v přímém čase více jak 20 000 uživatelů," říká Eva Liba, social media manažerka české Coca-Coly s tím, že díky poslední kampani vzrostl počet fanoušků Coca-Coly na Snapchatu o víc než 11 tisíc.

Největší úspěch však přišel na Instagramu. Čeští uživatelé ukázali svoji sílu, když fotografii Teri Blitzen dostali na první místo v počtu likes pod hashtagem #Tastethefeeling na celém světě. Teri obsadila i druhé místo. Na třetím se umístila globální Coca-Cola a hned za ní byla další fotka z českých řad a to od Johnyho Machetty. "Česká Coca-Cola tak ukázala velký úspěch ve světovém měřítku," dodala Eva Liba.