Dino Toys si mnozí pamatují hlavně jako výrobce legendární hry Dostihy a sázky, které se prodalo víc než 2,5 milionu kursů. Firma chce teď omladit a přichází s novou vizuální identitou. S novým logem na produktech se mohou zákazníci setkají u všech produktů, včetně služby dinodarky.cz, pomocí které si mohou nechat vyrobit personifikované puzzle, pexeso nebo Člověče, nezlob se! s použitím vlastních fotografií. Součástí nové identity je také „maskot“, postavička dinosaura.

reklama

"S prudkým rozvojem naší nabídky bylo zapotřebí vyjádřit naše další směřování, které jde ruku v ruce s aktuální situací na trhu. V novém logu ponecháváme tradiční červený čtverec, ale upouštíme od hran, černé barvy a prezentujeme filozofii Dino Toys v modernější a vizuálně přívětivější podobě," upřesňuje za marketing Dino Toys Mariana Vašáková  s tím, že propojení brandu s postavou dinosaura je úplně přirozené. "Důvodů k současnému názvu Dino Toys bylo více, ale jedním z nich je i skutečnost, že vznikal v době, kdy se téma dinosaurů těšilo všeobecně velké oblibě díky filmu Jurský Park i pravěkých příběhů Zdeňka Buriana," doplňuje Vašáková. Součástí vizuálů je nově i claim Dino vás baví. 

První oficiální představení nového vizuálu proběhne na největší evropské obchodní výstavě hraček v Norimberku, které se Dino Toys každoročně jakožto významný český výrobce účastní.