Coca-Cola tento týden představila v Paříži novou globální strategii One Brand, která poprvé v historii společnosti pokrývá všechny výrobky značky Coca-Cola dostupné na českém trhu, tedy Coca-Cola, Coca-Cola light a Coca-Cola Zero, pod jednu ikonickou značku ve společné globální kreativní kampani Taste the Feeling.

Strategie One Brand zdůrazňuje to, že společnost klade důraz na možnost volby spotřebitelů, kteří si mohou vybrat takový nápoj Coca-Cola, který odpovídá jejich chuti, životnímu stylu i preferencím. "Každý den miliony lidí na celém světě sáhnou po ledově vychlazeném nápoji Coca-Cola," uvedl Marcos de Quinto, ředitel marketingu Coca-Cola Company a dodává: "Nový přístup využije sílu značky Coca-Cola u všech produktů, které tuto ochrannou známku používají, aby zdůraznil nᚠzávazek dát zákazníkům velkou možnost výběru."

reklama

Nový přístup společnosti je uplatněn v globální kampani Taste the Feeling, která využívá univerzální příběhy a momenty z každodenního života. Kampaň bude zahrnovat 10 televizních reklam, více než 100 vizuálů a vznikne také nový systém vizuální identity. "Více než kdy jindy si uvědomujeme, že různí lidé chtějí od značky Coca-Cola různé věci, ale a už chtějí cokoliv, chtějí především skvělou chu a osvěžení. Se strategií One Brand opouštíme koncept kampaní pro více značek a namísto toho přicházíme s kampaní, která bude jediná a společná jak pro naši ikonickou značku, tak i zároveň oslavuje produkt samotný," doplňuje de Quinto. Kampaň bude spouštěna postupně po celý rok 2016.

Kampaň Taste the Feeling vychází ze základních složek značky Coca-Cola – rukopisné logo, červený kruh a ikonická skleněná lahev – pojatých moderním způsobem a založených na skutečných a autentických okamžicích propojených společně s produktem. Kampaň obsahuje víc než 100 vizuálů vytvořených známými módními fotografy Guyem Arochem a Nachem Riccim. Jejich obsahem jsou lidé z celého světa vychutnávající si ledově vychlazenou Coca-Colu v různých každodenních situacích. Nové vizuály budou použity na billboardech, v prodejnách i v digitálních médiích.

Coca-Cola přestaví v rámci kampaně deset globálních televizních reklam vytvořených 4 agenturami a to Mercado-McCann, Sra. Rushmore, Santo a Ogilvy & Mather New York. Šest reklam bylo představeno při spuštění kampěn, další budou přibývat v průběhu kampaně. Televizní reklamy, stejně tak jako celá kampaň budou zachycovat různé lidi v různých životních situacích.

"Univerzální momenty a příběhy vylíčené v kampani byly vytvořené tak, aby oslovovaly naše zákazníky po celém světě. Stejné obrázky a stejné televizní reklamy, které nasadíme v Japonsku, se budou objevovat i v Itálii, v Mexiku a na celém světě," vysvětluje Rodolfo Echeverria, viceprezident pro globální kreativní kampaně, digitální svět a propojení se spotřebiteli Coca-Cola Company.

Coca-Cola si pro své zákazníky připravila i novou hymnu a znělku, na které se podíleli úspěšní hudebníci a producenti. Hymnu napsali tři nezávislí mladí umělci - Scotta Fritz, Jeremy Bircher a Josh Jones, hlas v hymně patří Conradu Sewellovi. Vznikla i speciální verze inspirovaná elektronickou hudbou, kterou produkoval Avicii.

Další novinkou, kterou společnost Coca-Cola během kampaně představí, bude také interaktivní digitální aplikace určená ke sdílení, sestavena z různých GIFových scén, které odrážejí pocity spojené s pitím nápoje Coca-Cola jejichž podkresem bude hymna Taste the Feeling. Tato aplikace umožní uživatelům vystřihnout GIF konkrétní scény, upravit jej přidáním vlastních pocitů a pak sdílet na sociálních platformách s hashtagem #TasteTheFeeling.