Kreativa kampaně je postavená na dlouhodobých hodnotách mBank jako je bankovnictví bez zbytečných poplatků a srozumitelné podmínky pro každého klienta. Touto komunikací se mBank vymezuje nejen vůči zaběhnutému pohledu na bankovní sektor, ale navíc ho jemnou a hravou formou zlehka provokuje.

"Cílem kampaně je podpořit známost značky a komunikovat klíčové výhody běžného účtu mKonto a speciální mPůjčky na zkoušku do 40 000 Kč s nulovým úrokem a pouze vstupním poplatkem ve výši 2% z vypůjčené částky. mBank svým příchodem změnila český bankovní trh a sama má dnes v České republice více než půl milionu klientů. Hodně lidí ale stále ještě platí zbytečné poplatky a úroky. mBank jim chce připomenout, že to jde i jinak," říká Kristina Lenkova, ředitelka marketingu mBank pro Českou republiku a Slovensko.

reklama

Reklamní spoty se budou vysílat na TV Nova do konce února. Součástí kampaně bude také intenzivní on-line reklama, komunikace na sociálních sítích, mobilní marketing a spotřebitelská soutěž. Mezi mediatypy bude zastoupen také outdoor (double bigboardy, bigboardy, CLV). mBank pak kampaň podpoří také na svých obchodních místech pomocí POS materiálů.

Koncept kampaně vytvořila na projektové bázi reklamní agentura Havas Worldwide Prague. Spot režíroval Štěpán "Fok" Vodrážka. Ten na sebe poprvé upozornil krátkým filmem The Deal, který se umístil v TOP 5 v celosvětové soutěži hodnocené Ridley Scottem. Byl také nominován na Young director award na festivalu v Cannes. Produkci mělo na starosti studio Dream.