Prague International Advertising Festival se letos uskuteční v Praze už posedmé. Festival je specifický soutěžními kategoriemi, které nekopírují obvyklé rozdělení podle mediatypů, ale sledují inovace napříč medii. Akce má za úkol oslovit kreativní tvůrce i marketéry, zástupci zadavatelů jsou v porotě i mezi přednášejícími na dvoudenní konferenci.  

Akce se uskuteční od 26. do 27. dubna a jeden den konference bude letos věnován sportovnímu marketingu. Celý festival potom vyvrcholí slavnostním Best of

reklama

Mezinárodní porota složená z vynikajících kreativců a marketérů z osmi zemí posoudí práce ve čtrnácti kategoriích nejdříve on-line. "Mám obrovskou radost, že se nám podařilo na pozici prezidenta poroty získat Bena Tolleta. O jeho účast jsme usilovali tři roky. Jde o absolutní světovou špičku oboru," říká Marek Hlavica, ředitel PIAF. Během první poloviny dubna budou k dispozici shotlisty a porota pak zasedne v Praze během festivalu. Agentury mohou přihlásit své práce do soutěže od dnešního dne, uzávěrka soutěže je 29. února.

Prezident poroty Ben Tollet pracuje v londýnské adam&eveDDB a patří mezi nejoceňovanější tvůrce současnosti. Adam&eve DDB je v posledních letech hvězdou světové kreativy. Její nejoceňovanější práce vycházejí spíše z tradice a dokonalého řemesla. V porotě se objeví i Daniel Fisher, někdejší kolega Bena Tolleta z DDB, který dnes vede rovněž špičkovou Martin Agency. Reprezentativně je zastoupena i německá kreativa a to kreativními řediteli agentur Lowe a Kolle Rebbe. Do poroty i na konferenci se vrací také Jason Romeyko z švýcarského Saatchi&SaatchiADC Czech nominovalo do poroty letos Tomáše Belka z Ogilvy&Mather Praha