Bubble vyhrálo výběrové řízení díky celkové strategii zaměřit se na obsahovou spolupráci s Oriflame poradkyněmi, které se starají o přímý prodej kosmetiky této značky. Oriflame jich má zhruba 60 tisíc a Bubble chce na tvorbě obsahu o kosmetice a životním stylu intenzivně spolupracovat právě s nimi.

"Společnost Bubble přišla s nejkomplexnějším řešením. Líbily se nám nejen jejich kreativní nápady a proaktivita, ale i využití současných materiálů. Shodujeme se v tom, že kvalitní obsah je pro naše zákazníky a poradce v komunikaci to nejdůležitejší a zvyšuje atraktivitu značky jako takové," říká Magnus Alsterlind, generální ředitel Oriflame Česká republika.

Bubble bude mít na starost tvorbu obsahu a správu profilů na sociálních sítích, zejména na Facebooku, Instagramu a Youtube. Tým, který se v Bubble bude starat o Oriflame, povede Martin Pistulka, někdejší dlouholetý šéfredaktor úspěšného časopisu Čilichili. Společně s ním se digitální komunikaci Oriflame bude věnovat account managerka Eva Tuháčková, social media specialistka Marie Grafová a designérka Lucie Bajgartová.

reklama