Elektronické obchody s dlouhodobě pozitivním hodnocením se až do konce února mohou hlásit do soutěže ShopRoku pořádané portálem Heuréka.cz.

E-shopy samy si často hází pomyslné klacky pod nohy. "V době desítek tisíc e-shopů na českém trhu můžou rozhodovat zdánlivé maličkosti – slušné chování k zákazníkům, uvádění pravdivých informací, přímá a včasná komunikace," říká Jan Kriegel, ředitel zákaznického centra nákupního portálu Heureka.cz, a pokračuje: "Až 83 % zákazníků netoleruje u e-shopů lživé informace o dostupnosti produktů, dalších 77 % uvedlo jako největší problém pomalou či nulovou komunikaci e-shopů.". Třetím nejčastějším problémem, který netoleruje 75 % zákazníků, je arogantní chování ze strany zaměstnanci e-shopu. "Stejně jako v kamenných obchodech je přístup zaměstnanců k zákazníkovi velmi důležitým parametrem. Arogantní přístup, neochota pomoci a vyjít zákazníkovi vstříc může e-shop stát zákazníka a ještě si vyslouží negativní recenzi," doplňuje Jan Kriegel. Obecně nejlépe hodnocené jsou e-shopy s certifikáty kvality a vítězové a finalisté ShopuRoku. Hlasování do soutěže probíhá právě teď a sami zákazníci mohou zvolit své nejoblíbenější e-shopy na českém internetu.

reklama

Soutěž prošla změnou v načasování. Letos probíhá hlasování až na přelomu roku a vyhlášení výsledků proběhne až po uplynutí celého kalendářního období, a to v březnu 2016. "V letošním roce měníme závěrečné vyhlášení výsledků. Nepořádáme odbornou konferenci, ale přinášíme slavnostní galavečer. Popularita online nakupování roste a tak si zaslouží pořádnou oslavu," říká k soutěži TomᚠBraverman, ředitel nákupního portálu Heureka.cz a pokračuje: "Princip a cíle soutěže však zůstávají stejné – chceme najít, vyhlásit a ocenit ty nejkvalitnější a nejpopulárnější e-shopy na českém internetu za uplynulý rok ve třech známých kategoriích.". Úplné podmínky soutěže jsou dostupné na stránkách akce www.shoproku.cz.