Obě strany si v průběhu tříměsíčního testovacího období nejdříve vyzkoušely vzájemnou spolupráci. "Digital Native Agency uchopila aktivaci naší značky na sociálních sítích velmi dobře, kampaně měly výborné výsledky. Proto se těšíme na další spolupráci a akce v letošním roce," chválí spolupráci Ved Malhotra z Café Coffee Day.

"Jsme rádi, že tak mimořádný a náročný klient, jakým Café Coffee Day je, si nás vybral nejen pro sociální média, ale také pro širší marketingové služby. V rámci Brand Care Programu budeme postupně rozšiřovat komunikační aktivity Café Coffee Day i mimo online prostor. Naším cílem je maximálně posílit postavení značky na českém trhu a vytvořit z ní love brand," nastiňuje plány zakladatel Digital Native Agency Jan Procháček.

reklama

Café Coffee Day je na českém trhu již několik let a v současné době má v České republice celkem deseti kaváren. Kavárny se nacházejí v Praze, Brně, Liberci, Plzni, Mostě, Pardubicích a ve Znojmě. Svým zákazníkům nabízí Café Coffee Day kávu dovezenou přímo z vlastních plantáží v Indii.