Českomoravská stavební spořitelna se v uplynulém roce výrazněji zaměřila na mladší cílovou skupinu a ve větší míře i na sociální média. Výsledkem je jeden z nejúspěšnějších facebookových profilů napříč bankovními domy z hlediska interakcí i počtu fanoušků.

Společně s content marketingovou agenturou McShakespeare, se kterou Liška spolupracuje od října 2014, došlo k výrazné proměně komunikace na Facebooku. Díky této aktivitě došlo meziročně ke zvětšení fanouškovské základny (nárůst přes 300 %) a rovněž nárůstu interakcí, které se za rok 2015 meziročně znásobily více než čtyřnásobně. Liška se tak umístila mezi třemi největšími hráči z pohledu bankovních institucí, které na Facebooku operují. Od poloviny roku 2015 je Liška aktivní i na Instagramu, od kterého si slibuje především zvýšení brand awareness.

reklama
interakce 2015

"Ačkoliv jsme neusilovali primárně o nárůst fanoušků, díky obsahu zaměřenému na atraktivní oblast bydlení a zařizování domova se vytvořila přirozená a stabilní fanouškovská základna, která aktuálně čítá přes 15 000 uživatelů," potvrzuje specialista sociálních médií ČMSS Jan Šesták s tím, že tahounem zájmu byla videa, infografiky a blogy, tedy oblasti vhodné ke sdílení.

S vytvořenou skupinou, která pozitivně zareagovala na obsah FB i Instagramu, bude ČMSS pracovat i nadále. "Díky tomuto skoku pro nás teď sociální média představují jednu z klíčových komunikačních platforem zaměřenou na kvalitní obsah a servis fanouškům, tedy nikoli jen na samotný produkt," doplňuje Šesták s tím, že korporátní témata budou na sociálních sítích nadále ředěna atraktivním obsahem zaměřeným na bydlení a rekonstrukce.