Kříž jako silný znak funguje už tisíce let od pravěku, pro několik světových náboženství je nezbytným symbolem, jako geometrický obrazec jej uplatňuje věda, v novodobé historii se objevuje i jako politologická značka, využíván je také v obchodě a reklamě. Nyní se stal pokořitelem designové soutěže Logo VD & Značka.

Účelem této aankety bylo nalézt a prezentovat nejznámější loga českých firem a jejich výrobků z odvětví výrobních družstev. Do ankety se zapojilo téměř tisíc respondentů, kteří vybírali z několika desítek známých a tradičních log a značek. Určujícím kritériem výběru byla čitelnost a pam읠loga. Na anketě spolupracovaly zaměstnavatelské a podnikatelské svazy jako jsou Hospodářská komora ČR, Svaz průmyslu a dopravy ČR, Konfederace zaměstnavatelských a podnikatelských svazů nebo Družstevní Asociace ČR. 

reklama

Vítězem v kategorii logo firmy se staly se svým výrazně červeným křížem s černým nápisem Templářské sklepy Čejkovice, vinařské družstvo, které potvrdily své kvality i ve skupině o nejlepší značku výrobku potvrdili své kvality Templářské sklepy Čejkovice - se značkou Sang Real Sekt obsadily druhý místo. Vítězem kategorie o nejlepší značku se stal podpalovač PE-PO družstva Severochema Liberec. 

"Prvenství za logo a druhé místo za značku nás těší. Důkazem, že dlouhodobě umíme produkovat nejen originální a kvalitní víno, ale i obaly, je právě značka Sang Real Sekt, konkrétně Rosé 2010, které obhájilo medaili za kvalitu v rámci soutěže Jarovín Rosé 2015, kde získal zlato. Zmínit si také zaslouží nová řada etiket 1248 retailových jakostních a přívlastkových vín," říká Pavel Pastorek, generální ředitel Templářských sklepů Čejkovice.