"Pro Nescafé bychom měli pokrýt komunikaci všech tři kategorií Nescafé Gold, Classic a Mixes. Věříme, že dostaneme příležitost vymýšlet kreativní a netradiční kampaně, které by mohly mít přesah i do eventů a branded entertainment projektů. Získání Nescafé pro nás bylo fantastickým zakončením velmi úspěšného roku 2015," komentuje vítězství v tendru Nescafé Creative CEO Loosers Iva Bízová.

V dubnu loňského roku Loosers nastartoval proces změn a vývoje, jejichž efekt se promítl do získání významných značek a společností. "Jsem nesmírně pyšná na celý tým Loosers, kterému se během osmi měsíců podařilo nejen stabilizovat bázi klientů, ale navíc ji kromě Nesfacé rozšířit o Škoda Auto, Kooperativu, Cinzano, ČSOB a Eru, Bonami, 2GIS a Beleco. Začátek nové spolupráce je pro nás zároveň obrovskou výzvou a závazkem," doplňuje Bízová.

reklama