Centrální postavou televizního spotu je snowboardcrossová hvězda Eva Samková, která je od září 2015 hlavní marketingovou tváří značky. Spot byl natáčen ve švýcarském Saas Fee ve výšce 3 500 metrů nad mořem a jedná se o zároveň první TV spot, ve kterém se Eva Samková objevuje. "Jde o moji první reklamu. Dost dobře si to nedokážu představit, až se uvidím v televizi, ale výsledek se mi líbí, tak se snad bude líbit i ostatním," říká Eva Samková

reklama

Hlavní myšlenkou spotu je překonávání sama sebe, což je podle Honoru ta nejt잚í výzva i v životě. Reklama tak zároveň reflektuje i hlavní claim značky Honor "For the Brave". Cílem nové kampaně je posílení povědomí o značce Honor a její pozice na trhu s mobilními telefony.

Spot vytvořila agentura Inspiro Solutions ze skupiny Kindred Group, ve spolupráci s produkční společností Pilotmedia. V televizi poběží od 11. ledna a kampaň podpoří POS i i online komunikace. "Televizní spot a doprovodné POS aktivity odstartují další fázi doposud velmi úspěšné kampaně na naši vlajkovou loď, smartphone honor 7. Do této doby se těžiště kampaně nacházelo hlavně v online médiích a také OOH," říká k tomu TomᚠVeselý, Marketing & e-Commerce manager značky Honor pro střední Evropu.