Jedná se o unikátní reklamní kampaň, která v České republice dosud nebyla realizována. Jejím autorem je Pavol Lukáč, key account manažer ve společnosti Seznam.cz. "Reklamy, se kterou se všude kolem setkáváme, je nepřeberné množství a jde v ní především o jedno: prodat produkt či konkrétní službu. Napadlo mne celé to otočit a dát tak lidem do rukou reklamní banner, s nímž v pěti minutách mohou někomu pomoci. Nyní dostávají příležitost pomoci těm, kteří to potřebují nejvíc, dětem. Jsem rád, že pracuji ve společnosti, kde mohu takové nápady realizovat," komentuje Pavol Lukáč.

reklama

Jako první se rozhodla netradiční kampaň vyzkoušet Nadace Terezy Maxové a ING Bank. "Letos oslavíme již jedenáctiletou spolupráci. Za tu dobu se nám podařilo podpořit již téměř tisíc konkrétních projektů, které pomohly znevýhodněným dětem z dětských domovů v oblasti vzdělání a rozvoje jejich talentu. Spolupráci chceme i nadále rozvíjet a stát se patronem tohoto projektu bylo pro nás přirozeným rozhodnutím," říká Jindra Machačová, Product Marketing Specialist ING Bank. "Méďa hrdina tentokráte podpoří děti z dětských domovů ve vzdělávání, koníčcích a zájmech. Zapojit se může každý – hned teď!," dodává Terezie Sverdlinová, ředitelka Nadace Terezy Maxové dětem.

Jak funguje první reklama, která pomáhá? Trhá to čtyři kroky a pět minut času. Medvídek Teribear, též maskot Nadace Terezy Maxové, je průvodcem 1 000 kliknutí a dovede vás až k vítěznému cíli. Každý, kdo nasbírá částku 50 korun, může výkon sdílet na svém facebookovém profilu a ukázat přátelům, že pomáhat není nijak složité. Reklama bude umístěna na serveru Novinky.cz v období 11. 1. – 19. 1. 2016.