Nový projekt společnosti Echo Media Daily Business Monitor už dva dny po svém představení narazil na první problém. Jedním z uvažovaných názvů, na který si chce zaregistrovat ochrannou známku, je DBM 24 Daily Monitor. Použitou zkratku DBM ale už osmnáct let používá PR agentura Donath Business Media. I když zatím nespecifikovala své konkrétní plánované kroky, svoji značku je prý připravena hájit.

"Oceňuji snahu Echo24 o posílení vnímání naší značky," uvedl Michal Donath, generální ředitel Donath Business & Media. "Pro nezasvěcené uvádím, že se v žádném případě nejedná o společný projekt, ač působíme ve stejném oboru," dodal. Je přesvědčený, že pro veřejnost budou podobné zkratky matoucí.

reklama

"Ze strany Echo24 to považuji za přátelský šouchanec a podle hesla, co se škádlí, rádo se má, hozenou rukavici vstřícně přijímám. Hin sa ukáže," doplnil Donath v tiskové zprávě nazvané Brand building po našemu.

Společnost Echo Media požádala o registraci ochranné známky 6. ledna, jako první na její krok upozornil server Mediaguru. Název Daily Business Monitor chce využít pro projekt monitoringu médií, který plánuje spustit do konce ledna.

PR agentura Donath Business Media může proces registrace ochranné známky napadnout u Úřadu průmyslového vlastnictví. Sama si svůj název přihlásila před čtyřmi lety, inkriminovanou zkratku DBM ovšem registrovanou nemá. "Celou situaci konzultujeme v zájmu ochrany naší značky s právní kanceláří, která se zabývá registrací a správou ochranných známek," vysvětluje Donath na dotaz MAM.

Ohrazení PR agentury může ovšem Daliboru Balšínkovi pomoci při vybírání názvu pro nový projekt. Vedle DBM 24 Daily Monitor totiž uvažuje také o jméně Daily Business Monitor 24. Proti tomu zatím nikdo nic nenamítá.