Světové značky Orbit a McDonald’s se spojily, aby své zákazníky odměninili. Na ty, kteří si v období od 14. 1. do 13. 3. 2016 koupí speciálně označené balení žvýkaček Orbit s kupónem uvnitř, čeká v restauracích McDonald's burger Big Mac jen za zvýhodněnou cenu. 

Návštěvy restaurací patří podle nedávného výzkumu značky Orbit k životnímu stylu velké části české populace. 64 % dotázaných zajde na jídlo ven alespoň jednou do měsíce. Své oblíbené podniky si vybírají podle nabídky a kvality jídel, celkového prostředí i čistoty. Roli hrají také speciální akce.

reklama

"I proto volba padla na značku McDonald’s. Se svými 93 restauracemi je navíc největší sítí restaurací v České republice. Máme velkou radost, že se nám podařilo uzavřít spolupráci, a spotřebitelům tak můžeme přinést benefit v tak širokém rozsahu," komentuje spolupráci Jana Přerostová, Group Brand manažerka segmentu žvýkaček ve společnosti Wrigley

Kampaň doprovodí sampling žvýkaček Orbit bez cukru v celé síti restaurací. Akční nabídku v televizi podpoří deseti sekundový tag on, který poběží v době kampaně. V rámci podpory v místě prodeje budou umístěna druhotná vystavení v obchodních řetězcích moderního a tradičního trhu. V rámci Ahold top prodejen budou využity výrazné stojanové instalace s LED TV obrazovkami.