Cílem kampaně je oslovit širší okruh lidí a nabídnout osobní kontakt s bankou těm, kteří primárně nevyužívají pro správu financí jen internet. V Zuno jde všechno zařídit online, ale některé služby už je možné vyřídit i osobně. "Chceme klientům ještě více usnadnit život a umožnit jim osobní kontakt s bankou prostřednictvím kontaktních míst. Rozšiřování počtu kontaktních míst je pro nás příležitostí oslovit i ty zájemce o bankovní služby, kteří potřebují například pomoc s dodáním potřebných dokumentů, nebo chtějí osobní konzultaci," uvedl šéf divize prodeje Zuno Ján Bača.

reklama

Reklamní tým se v TV spotu ke kampani opět společně zamýšlí nad vhodnými slogany. Kampaň startuje 7. ledna a poběží do konce února, vytvořil ji interní tým banky Zuno ve spolupráci s agenturou Gunpowder. Její součástí je spot na TV Nova a TV Prima, podpořen je bannery a na Facebookem. 

Zuno také zřizuje kontaktní místa ve spolupráci se společností Chytrý Honza v rámci konceptu Chytré adresy. Ty kombinují online svět s offline distribucí finančních produktů. Plán předpokládá otevření minimálně dvou desítek těchto kontaktních míst do konce roku 2016. Na Chytré adrese zákazníci vyřídí vše bez papírování, v neformálním prostředí připomínající spíše obývací pokoj než bankovní pobočku. "Za prvních šest měsíců fungování Chytrých adres se nám potvrdilo, že propojení online a offline světa funguje, pokud pobočky pojmeme skutečně moderně a nabídneme lidem příjemné a přátelské prostředí. Už v září jsme překonali první metu - tisícovku obsloužených klientů. Zuno tuto naši vizi sdílí, a proto jsme si na spolupráci plácli,” říká výkonný ředitel společnosti Chytrý Honza Jiří Paták.