Big Shock! se na projektu nejslavnějšího českého trabantisty Dana Přibáně podílel jak financemi, tak i poskytnutím potřebné množství energie ve formě produktů. Svůj nažehlený kabát teď za oprýskanou plechovku na krátkou dobu změní dvě nejprodávanější příchutě - neperlivý originál a perlivý gold. 

Firma zároveň s uvedením novinky na trh naplánovala mediální kampaň. Ta bude zahrnovat reklamní spoty v online médiích, kinech a také masivní trade podporu. "Kampaň v kinech a online médiích doplní aplikace na našich webových stránkách. Ve virtuální prohlídce trabanta z expedice půjde o to najít a otřískat plechovku tak, aby měla šrámy jako plechovka z nové limitované edice," uvádí brand manažerka Big Shock! Petra Ježková s tím, že každý týden bude odměn jeden hráč, který si v aplikaci vedl nejlépe.

reklama
 

Český novinář, režisér a cestovatel Dan Přibáň má za sebou několik dobrodružných expedic. V roce 2007 uskutečnil cestu trabantem Hedvábnou Stezkou, o dva roky později se s paráky vydal napříč Afrikou a v roce 2012 čeští dobrodruzi v čele s Danem vyrazili do Jižní Ameriky. Expedice realizovaná v roce 2015 pod názvem Trabantem napříč kontinenty se jeví jako ta doposud nejnáročnější. Česko-polsko-slovenská výprava se vydala projet Austrálii a jihovýchodní Asii za pomoci svého žlutého vozového parku - dvou trabantů, dvou motorek a fiata malucha. Svou sestavu navíc doplnili o dva nové členy – vozíčkáře Jakuba a Kristínu.