Fakulta elektrotechnická Českého vysokého učení technického v Praze odstartovala čtyřměsíční digitální kampaň, prostřednictvím níž chce přilákat na své obory nové studenty. "Naše fakulta je právem řazena mezi náročné školy a vnímají ji tak i středoškoláci. My bychom jim chtěli ukázat, že rozhodnout se pro složitější cestu bývá někdy ve výsledku to nejlepší řešení. Studenti se u nás potkají se špičkovými technologiemi, nadnárodním výzkumem a prvotřídními odborníky o oboru," zdůvodňuje spuštění kampaně Pavel Ripka, děkan Fakulty elektrotechnické ČVUT v Praze.

reklama

Ke zvýšení atraktivity oborů má přispět nově spuštěný web studuj.fel.cvut.cz, který zároveň uchazečům pomůže při výběru vhodného oboru na základě jejich zájmů. "Kromě webu v průběhu ledna ještě spustíme populárně-naučný blog. Na něm chceme ve spolupráci s vybranými novináři z technických médií generovat obsah, který bude informovat o novinkách a zajímavostech z oblasti elektrotechniky a do určité míry bude spojen s fakultou," říká k blogu TomᚠKejmar, social media konzultant agentury Konektor Social, která digitální kampaň pro FEL ČVUT realizuje.

Samotná náborová část, jež budeodkazovat i na tyto dva komunikační nástroje, poběží prostřednictvím reklamních formátů na Facebooku. "Oslovovat maturanty prostřednictvím této sociální sítě se nám vyplatilo již v roce 2014, kdy jsme se snažili upozornit na nový studijní program Softwarové inženýrství a technologie. Nejen že meziročně došlo k nárůstu počtu přihlášek o 13 %, ale také jsme přivedli 15 tisíc návštěvníků na náborovou microsite, z nichž třetina vyplnila rozřazovací test," připomíná úspěch pilotní kampaně TomᚠKejmar. Kromě placených postů a reklamy na Facebooku využije agentura Konektor Social k propagaci webu a blogu také PPC reklamu. Kampaň poběží do konce března 2016.