"Kampaň Přeběhněte k nám a ušetřete je první čistě akviziční kampaní Bohemia Energy, která cílí na potenciální zákazníky rozhodnuté změnit svého dodavatele energií současně prostřednictvím televize, tisku a internetu. Tato kampaň by také měla být jakousi pomyslnou tečkou za oslavou našeho 10letého výročí úspěšného působení na energetickém trhu," říká jednatel Bohemia Energy Jiří Písařík.

Kreativní stránku kampaně si vzala na starost reklamní agentura Hullabaloo. Na stanicích Nova Group a Prima Group začala akviziční kampaň Bohemia Energy počátkem tohoto týdne a kromě reklamního videospotu ji tvoří reklamní injektហve vybraných pořadech. V tištěných médiích, například Právu, E15, Euru nebo Denících, se pak kampaň uskuteční formou klasické inzerce s výjimkou týdeníku Euro, kde budou zveřejněna doporučení. Na internetu budou potenciální zákazníci oslovováni formou bannerové reklamy nebo kampaní na Facebooku. Na webových stránkách Bohemia Energy byla vytvořena landing page, na níž je možné uzavřít smlouvu online. Prvních sto zákazníků, kteří uzavřou smlouvu online, navíc získá pár značkových tenisek BOTAS 66. Kampaň poběží do 29. února. 

reklama