Nová kampaň české Fio banky s názvem Nad e-maily diváků pomáhá tazatelům s jejich finančním trápení. Je zaměřeně hlavně na na jednotlivé produkty a jejich výhody. Diváci se dozví například co dělat v případě nečekaných výdajů, jak se vyhnout zbytečným bankovním poplatkům nebo jak financovat své bydlení? S nadsázkou a vtipem na tyto otázky odpovídá Jakub Kohák a to ve čtyřech televizních spotech zaměřených na osobní účet, hypotéku, podnikatelský účet a kontokorent. V kampani se kromě Koháka představí i jeho asistentka a odbornice na čajovou kulturu, koza Vlasta.

reklama

"Chtěli jsme vytvořit zábavné reklamy, které diváka doslova pohltí. Jsme toho názoru, že i banka si ze sebe může udělat legraci a nemusí být jen nudnou institucí. Věříme, že tím oslovíme další potenciální klienty a zároveň pobavíme širokou veřejnost. S Jakubem Kohákem to snad ani jinak nejde," říká Jan Bláha, obchodní a marketingový ředitel Fio banky.

Autorem kreativního konceptu je agentura Made by Vaculík, režie se, stejně jako hlavní role, ujal Jakub Kohák, producentem televizních spotů je agentura Savage. Zimní část kampaně poběží celý leden a únor na TV Prima a TV Óčko. Podpořená bude bannery, PPC reklamou a speciální webovou stránkou www.fio.cz/piste, kde mohou návštěvníci klást své finanční otázky. Nejlepší z nich získají osobní účet bez poplatků včetně peněžního bonusu.