V souvislosti s doplněním portfolia TV stanic mění také Media Club zastoupení jednotlivých stanic v reklamním prodeji. Novinkou je TV Bundle Total, kde bude Skupina TV Barrandov zastoupena 18 %.

Zastoupení stanic v reklamním prodeji bude u TV Bundle Total v poměru Prima 46 %, Prima Cool 12 %, Prima Love 7 %, Prima Zoom 7 %, Prima Max 2 %, Skupina Barrandov 18 %, ostatní stanice zastupované Media Clubem 8 %. Již v tuto chvíli si mohou klienti Skupinu Barrandov přidat do balíčku TV Bundle Exklusive.

reklama

Změna se promítne také do nového TV Bundle zaměřeného na děti, konkrétně CS „Děti 4–14 let“. Ke stanicím Prima, Prima Cool, Prima Comedy Central, Nickelodeon se začlení televizní kanál Barrandov PLUS s dětským pásmem a hlavní kanál TV Barrandov s pásmem Animáček. Skupina Barrandov bude mít v balíčku 21% podíl.

Media Club kromě Skupiny Barrandov zastupuje televizní stanice skupiny Prima či hudební stanice skupiny Óčko. Pro rok 2016 bude také zastupovat dětský kanál Nickelodeon a lifestylovou stanici Mňam TV.