Cílem tohoto produktu je zvýšení zásahu na ženské publikum. Spojením těchto dvou kvalitních obsahových serverů do inzertního balíčku se osloví téměř 953 000 reálných uživatelů na PC. Oba dva servery dosahují předních příček ve své kategorii (Magazíny zaměřené na  ženy a módu) také na mobilních zařízeních i tabletech. 

Výsledkem této inzertní spolupráce je zvýšení zásahu pro klienty a vytvoření největšího ženského inzertního balíčku v oblasti online. Mediální domy vytvořily společný inzertní produkt, který cílí primárně na ženy - balíček bleskprozeny.cz a zena.cz.

reklama

Reklamní prostor zena.cz bude od ledna exkluzivně zastupován vydavatelstvím Czech News Center. "Naší snahou je permanentně zkvalitňovat nabídku inzertních služeb, vycházet vstříc potřebám našich inzertních klientů a kromě jiného pomáhat konsolidaci trhu," dodává generální ředitelka CNC Libuše Šmuclerová.

"Oba naše mediální domy oslovují silnou cílovou skupinu ženy. Tímto obchodním balíčkem vytvoříme atraktivní nabídku s obrovským zásahem pro online kampaně v daném segmentu. CNC je pro nás v této oblasti ideálním a spolehlivým partnerem," řekl generální ředitel vydavatelství Economia Roman Latuske.

Mediální domy CNC i Economia tímto krokem naplňují svoji strategickou vizi v podobě posílení pozic na on-line mediálním trhu.