Kampaň nového kanálu vychází z loga stanice Prima Max. "Kreativně zde pracujeme s písmenem A, které je transformováno do symbolu šipky. Pozadí je stejně jako u loga ve výrazné červené barvě," říká Aleš Pýcha, marketingový ředitel FTV Prima s tím, že kreativní myšlenku, vizuály i plánování kampaně bylo tvořeno in-house ve spolupráci s audiovizuálním studiem Department, tedy dodavatelem kreativy pro televizní značky skupiny Prima.“

reklama

První vlna kampaně startuje třemi vizuály, na kterých jsou jednoduchá úderná hesla na červeném pozadí: Akce/ Zábava/ Napětí. "Další fáze kampaně vypukne v polovině měsíce listopadu a následně vyvrcholí v den spuštění kanálu, tedy 20. listopadu, kdy budeme poutat na vlajkový film večera – Vlk z Wall Street," doplňuje Aleš Pýcha.

Kampaň bude možné vidět ve všech mediatypech, včetně ostatních televizních kanálů skupiny Prima. Vizuály bude možné spatřit na velkoplošném outdooru a CLV. Spoty poběží v rádiích i na internetu. Inzeráty se objeví také v afinitních tištěných médiích. Prima se jako obvykle zaměří na kreativní a netradiční využití běžných reklamních formátů.