Podléhalo mu osm miliard dolarů a sedm tisíc lidí. Jeho vize pomohly ke zdvojnásobení obratu a zisku firmy Procter & Gamble. Marketingový guru Jim Stengel v této společnosti pracoval 25 let a svou kariéru završil jako její celosvětový marketingový ředitel. Mezitím ho v polovině devadesátých let zavedla profesní cesta i do Prahy, odkud řídil byznys Procter & Gamble pro region CEMEA.

Letos se do hlavního města České republiky vrátí. Na konci září vystoupí na konferenci Brand Management ve Slovanském domě, kde se během devadesáti minut poděli o nejcennější zkušenosti s budováním značek.

reklama

"Na českém a slovenském trhu úspěšně vzkvétá celá řada značek a je zde velké množství profesionálů, kteří se zabývají brand managementem. Jen se někdy pozapomíná na to, proč vlastně. Je proto na čase obnovit  systematickou výměnu zkušeností a sdílení se zahraničními experty," říká Barbora Krásná ze společnosti Blue Events, která konferenci pořádá.

Jednodenní odborné setkání se uskuteční 23. září 2015. Debatovat se bude třeba o tom, jak prosadit velké značky na lokálních trzích nebo jak budovat značku v éře digitálního marketingu. O své příběhy se podělí také úspěšné české značky, například Kofola nebo Tatra.

Týdeník Marketing & Media je hlavním mediálním partnerem konference. Uzávěrka registrací je 16. září.