Nový web společnosti je zaměřený na byznys, uživatelům umožňuje rychlou orientaci a jeho podoba je optimalizovaná i pro mobilní zařízení. Web je rozdělený do několika sekcí podle jednotlivých mediatypů. Část On air představuje všechna rádia sdružená pod hlavičkou Lagardere.

Obsahuje stručné obchodní představení každého z nich, včetně cílové skupiny a aktuálních čísel poslechovosti a podílu na trhu. Úsek On-line + Social prezentuje weby a sociální sítě značek Evropa 2, Frekvence 1, Youradio, Koule, Pigy, Zet, Europa 2, Humr, Pure Bella a Na másle. V sekci Mobile najdete všechny informace týkající se mobilních aplikací  brandů Evropa 2, Frekvence 1, Youradio, Koule, Pigy, Zet, Europa 2, Humr a Radiometrics.

reklama

„Když konzultanti z naší divize Regie Radio Music sestavují komunikační řešení pro klienty, vždy je připravují multimediálně. Vítám, že nᚠnový web klade stejný důraz na všechny silné stránky naší nabídky a kromě rádia zahrnuje také weby, sociální sítě, mobilní technologie i eventy,“ říká Petr Uchytil, ředitel strategického marketingu Lagardere a dodává: „Nový web bude sdílet odborný obsah našich strategických partnerů, kterými je v rádiu Radiohouse a v řadě digitálních oblastí pak Cognito a Gauss Algorithmic. Přirozenou součástí budou informace z posílené eventové divize NO LIMITS a z marketingového magazínu Zet.“

Produkční divizi Lagardere No Limits představuje záložka Events, včetně ukázek úspěšných řešení klientských zadání a nabízí inspiraci novým potenciálním partnerům.

O dění ve skupině a novinkách informují také tiskové zprávy a články v rubrice Témata.

Web zahrnuje rovněž informace o reklamě. Profesionální tým marketingových odborníků vhodně kombinuje komunikační a obchodní potenciál významných mediálních značek na českém trhu s potřebami svých klientů. 

Nový web pro Lagardere vytvořila společnost Cognito.