Už zítra se v Oficiální fanzóně MSLH IIHF 2015 u O2 Arény v Praze také exkluzivně představí Coca-Cola Freestyle, automat, který dokáže namíchat více jak 70 nápojů dle vlastní fantazie. Hlavní novinkou Coca-Coly je ovšem česká komunikace na Snapchatu.

„Snapchat je v současné chvíli jedna z nejrychleji rostoucích sociálních sítí na světě, která se těší velké popularitě zejména u mladší cílové skupiny. A právě mladým jsme chtěli představit Coca-Cola Freestyle jako první, proto jsme zvolili tuto cestu. Od zahájení naší komunikace na Snapchatu před dvěma týdny jsme získali celkem 1 950 followerů a obdrželi 456 fotek a videí. Věříme proto, že se nám během následujících sedmnácti dní šampionátu podaří splnit očekávání, která od této sociální sítě máme. Snapchat nasazujeme jako první země v rámci Coca-Cola systému v Evropě a máme s ním velké plány i po skončení hokejového šampionátu,“ uvedla Eva Liba, social media manager Coca-Cola ČR.

Coca-Cola má pro všechny followery na Snapchatu připraveny exkluzivní nabídky a soutěže, jako například soutěž o limitovanou edici triček od návrhářky Terezy Vu. Stačí se zaregistrovat na Snapchatu a sledovat účet s názvem „cocacolaczechrepublic“.

Hashtag: #Snapchat #CocaColaFreestyle

Zpráva pro Twitter: 

#CocaCola predstavuje svuj #Snapchat.  #CocaColaFreestyle exkluzivne v Cesku.

Pro více informací navštivte:

http://CokeURL.com/Freestyleevent

reklama