Stránka www.nebudbrambor.cz si klade za cíl namotivovat fanoušky, aby se zvedli od televize a šli svůj tým podpořit přímo na Městský stadion Srbská. Hrdinou kampaně je „brambor“, jenž doma líně sleduje sport v televizi, nakonec přeci jenom na fotbal vyrazí.

Webová stránka má zaplacenou reklamu na sociálních sítích i Google a Seznamu. Promují ji i regionální rádia, fotbalové weby a kampaň bude doprovázet komunikaci Zbrojovky po celou jarní fázi sezóny.

reklama

„Call to action“ je podpořeno zvýhodněným vstupným 1+1 zdarma a pro příští utkání mohou fanoušci Zbrojovky očekávat další bonusy a výhody.

Kampaň kreativně i realizačně zaštítilo brněnské centrum inovativní spolupráce UNIFER. UNIFER je založený na principu příležitostí pro studenty VŠ, kteří pracují pod dohledem zkušených mentorů na reálných (nejen marketingových) projektech). Team pro Zbrojovku pod vedením marketingového ředitele UNIFERu Kamila Pavlíček projektově řídil LukᚠLukeš (student fakulty sociálních studií Masarykovy university) a na realizaci se podíleli další studenti v roli ideamakerů, copywriterů, grafiků, programátorů a specialistů pro výkonnostní on-line marketing.