Kampaň upozorňuje podle viceprezidenta pro nefiremní zákazníky Petra Dvořáka na to, že Vodafone pokrývá Turbo Internetem již 95 % populace a do konce léta 2015 pokryje LTE všechna města v ČR. S pokrytím Brna počítá do konce svého fiskálního roku, tedy do března 2015.

"Vnímáme, že někteří zákazníci nevyužívají všechna data, která mají v rámci svého tarifu k dispozici. Existují také zákazníci, kteří se blíží vyčerpání svého měsíčního objemu a zbytečně omezují surfování, aby ho nepřekročili. Těm všem chceme dát možnost vyzkoušet si během vánočního období neomezené surfování zdarma," uvedl Dvořák.

reklama

Uživatelé služby Data nad rámec balíčku budou mít podle jeho slov mezi 13. listopadem a 15. lednem každé navýšení svého datového limitu zdarma. Nabídka se nevztahuje na uživatele firemního řešení OneNet.

Vánoční nabídku Vodafonu doprovodí kampaň s heslem "Máme pokryto, volná jízda začíná", která se ponese v duchu krasobruslení.

Vedle ambasadorek Turbo Internetu se do kampaně zapojí i krasobruslař TomᚠVerner, který v reklamních spotech od 17. listopadu pojede svou volnou jízdu. Voice over namluvil skutečný sportovní komentátor Michal Šíma. Rozsáhlá kampaň soustředěná jak na televizní, tak outdoorové a online kanály vznikla ve spolupráci agentur McCann Prague a OMD. Režisérem reklamních spotů je Dan Růžička.

"Bylo pro nás důležité navodit v komunikaci slavnostnější pocit. Tomᚠje evropský šampion, který umí velmi dobře svou profesi, což nám bylo blízké. Navíc má krásné nohy," zdůvodnila volbu motivu vánoční kampaně Markéta Moreno. Kampaň podle ní poběží do konce roku. Pomíjí pouze Českou televizi, kde nepočítá ani se sponzorskými vzkazy. Spoty se poprvé objeví 17. listopadu večer. Na okamžiky z natáčení se můžete nyní podívat tady.