Z aktuálního výzkumu čtenosti Media projekt od agentur Median a STEM/ MARK vyplývá, že čtenáři českých deníků častěji navštěvují restaurace, kavárny, bary a hospody než běžná česká populace. Majitelé těchto zařízení mohou jejich náklonnosti k dennímu tisku využít ve svůj prospěch.

Cílit na čtenáře deníku mohou i hobby markety typu Obi, Mountfield nebo Baumax, výzkum totiž také dokázal, že čtenáři deníků nadprůměrně chataří, chalupaří a zahrádkaří. Zpozornět by měli i prodejci lístků na sportovní zápasy, čtenáři deníků totiž také častěji navštěvují sportovní utkání.

reklama

To je určitě dobrá informace pro deník Sport. Ten má navíc z českého deníkového trhu nejstálejší počet čtenářů, hned za svým sesterským titulem Blesk z vydavatelské stáje Czech News Center. Více se o preferencích čtenářů deníků dočtete v aktuálním vydání Marketing&Media.

Více čtěte v týdeníku Marketing & Media