"Ten nápad přišel v době, kdy jsem poprvé zavedl značení jedlou etiketou v pekárně, kde jsem před pár lety pracoval. Šlo o etiketu Morávka. Její prototyp jsem vyřezal ručně v roce 2009 a trvalo mi to necelou hodinu," popisuje vznik tzv. jedlých etiket Richard Plasgura, majitel společnosti BreAd. & edible labels. Ta se věnuje právě tomuto typu reklamy. "Už ta první vyřezávaná oplatka na chlebu pomohla zvednout prodej výrobku hned v prvním měsíci po jejím zavedení. A tak jsem začal myšlenku rozvíjet. S otcem jsme uvažovali nad jedlými etiketami ve spojení s cateringem, na různé firemní akce a podobně. A od cateringu už to pak bylo jen kousek k reklamě na chlebu ve volném oběhu - v regálech obchodů," pokračuje Plasgura.

reklama
Tento článek je pouze pro předplatitele.
Chcete ho dočíst?
Předplatit si