Echo se má primárně zaměřovat na domácí i zahraniční politiku a byznys, pokrývá ale i některé další oblasti, které slouží spíš pro doplnění a oživení titulu. Důležitými sekcemi tituly jsou i Názory a Blogy.

Balšínek odešel z postu deníku Lidové noviny nedlouho po jeho koupi Andrejem Babišem.

Na Echo24.cz si může čtenář přečíst třeba příspěvek z blogu od Radka Schovánka s názvem "Babišova rozvědčice Kleslová, číslo průkazu 240361".

reklama

Echo má jednoduchý design a nabízí nekomplikovaný přístup. Na rozíl od většiny zpravodajsky orientových projektů v ČR, Echo tolik nesází na obrazový doprovod. Fotky chce k textům doplňovat jen tehdy pokud budou mít smysl. Moderně vypadá sekce Panorama, která má maximálně čistý dlaždicový šachovnicový design.

Deník je nyní  pro čtenáře na webu zdarma. Cílem Echo Media bude dosáhnout 300 tisíc unikátních uživatelů měsíčně po třech letech.