Zaza staví svůj obchodní model na možnosti vyhledat nejnižší cenu s pomocí cenového srovnávače, a v případě nákupu většího množství zboží, možnosti hromadného osobního vyzvednutí v jeden den na jednom místě.

reklama

Osobní odběr je podle šéfky sítě výdejních míst Zásilkovna.cz Simony Kijonkové v ČR čím dál žádanějším způsobem nákupu zboží v e-shopech. Zásilkovna tak jen v listopadu vydala přes 60.000 kusů zboží.

"Doposud nám chyběla platforma, kam bychom odkazovali zákazníky, kteří se na Zásilkovnu obraceli s dotazy, jaké druhy zboží a za jaké ceny si mohou nechat zaslat do svého nejbližšího výdejního místa. Oslovili jsme proto kolegy ze Srovnáme.cz a podělili se s nimi o nápad postavit internetový cenový srovnávač, který zákazníkům nabídne možnost hledání zboží jak podle ceny, tak podle jejich nejbližšího výdejního míst," uvedla Kijonková.

Do projektu Zaza.cz je v době jeho spuštění zapojeno přes tisíc internetových obchodů. Již nyní mohou zákazníci na Zaza.cz vybírat a srovnávat ceny z více než milionu produktů a zboží si nechat zasílat na 112 poboček. Na novém srovnávači dále nebude chybět možnost pročítat recenze na zboží a jednotlivé e-shopy od ověřených uživatelů. Nově budou moci nakupující sledovat recenze i na jednotlivá výdejní místa.