reklama
reklama
2. 12. 2013 | poslední aktualizace: 30. 11. 2013  16:10

Co čeká digitální rok 2014

Heslem příštího roku bude content marketing. Jako už kolikrát předtím.

Ještě než se dostaneme k hodnocení uplynulého roku na českém trhu (a my se k němu dostaneme, v jednom z příštích čísel M&M), pojďme se podívat na předpovídané trendy příštího roku. V zásadě se dá říct, že žádný přelom vývoj digitálního marketingu nečeká. Spíš se budou prohlubovat trendy z roku 2013.

Vzestup content marketingu

Ačkoli se o obsahu jako o jednom z nejdůležitějších prvků komunikace ví už léta, pojem content marketing ještě nabude na významu. Podle průzkumu serveru Social Media B2B získávají firmy, které se zaměřují na obsah a píší například vlastní blog, o 67 procent víc tzv. leadů než jejich konkurence. Content marketing by měl podle odborníků ještě víc podpořit loajalitu zákazníků, a to především tehdy, pokud obsahovou strategii rozmístíte napříč všemi kanály.

Klikli jste na článek, který patří do předplatitelské sekce IHNED.cz
Chcete si přečíst celý článek?

Galerie nápadů

PPF vydala výroční zprávu. Kellnera s kitem vystřídal polaroidový retroportrét

Výroční zprávy PPF nabízí jednu z mála příležitostí vidět, jak vypadá nejbohatší Čech Petr Kellner.

Vydání výroční zprávy největší české investiční skupiny PPF je každý rok událostí. V Kellnerově firmě to dobře vědí a ve své podstatě...

reklama
reklama