reklama
reklama
2. 12. 2013 | poslední aktualizace: 30. 11. 2013  16:10

Co čeká digitální rok 2014

Heslem příštího roku bude content marketing. Jako už kolikrát předtím.

Ještě než se dostaneme k hodnocení uplynulého roku na českém trhu (a my se k němu dostaneme, v jednom z příštích čísel M&M), pojďme se podívat na předpovídané trendy příštího roku. V zásadě se dá říct, že žádný přelom vývoj digitálního marketingu nečeká. Spíš se budou prohlubovat trendy z roku 2013.

Vzestup content marketingu

Ačkoli se o obsahu jako o jednom z nejdůležitějších prvků komunikace ví už léta, pojem content marketing ještě nabude na významu. Podle průzkumu serveru Social Media B2B získávají firmy, které se zaměřují na obsah a píší například vlastní blog, o 67 procent víc tzv. leadů než jejich konkurence. Content marketing by měl podle odborníků ještě víc podpořit loajalitu zákazníků, a to především tehdy, pokud obsahovou strategii rozmístíte napříč všemi kanály.

Klikli jste na článek, který patří do předplatitelské sekce IHNED.cz
Chcete si přečíst celý článek?

Galerie nápadů

WorldStar Packaging Awards

SONY DSC

Vítězné obaly z domácí soutěže Obal roku postoupily do celosvětové WorldStar Packaging Awards. A tyto obaly tam vyhrály:

M&M
|
Přihlásit
reklama
reklama