reklama
reklama
2. 12. 2013 00:00

Co čeká digitální rok 2014

Tereza Vondráková
Heslem příštího roku bude content marketing. Jako už kolikrát předtím.

Ještě než se dostaneme k hodnocení uplynulého roku na českém trhu (a my se k němu dostaneme, v jednom z příštích čísel M&M), pojďme se podívat na předpovídané trendy příštího roku. V zásadě se dá říct, že žádný přelom vývoj digitálního marketingu nečeká. Spíš se budou prohlubovat trendy z roku 2013.

Vzestup content marketingu

Ačkoli se o obsahu jako o jednom z nejdůležitějších prvků komunikace ví už léta, pojem content marketing ještě nabude na významu. Podle průzkumu serveru Social Media B2B získávají firmy, které se zaměřují na obsah a píší například vlastní blog, o 67 procent víc tzv. leadů než jejich konkurence. Content marketing by měl podle odborníků ještě víc podpořit loajalitu zákazníků, a to především tehdy, pokud obsahovou strategii rozmístíte napříč všemi kanály.

reklama
Tento článek je pouze pro předplatitele.
Chcete ho dočíst?
Předplatit si
reklama
reklama
reklama