Petr Pluháček

marketingový a PR manažer, Dobrý web

 

Our Food, Your Questions - když to není jen o okurce

V našich končinách máme McDonald's spojený především s okurkovým memem, ale lehké to nemá ani v USA. Však si zkuste najít twitterový hastag #McDstories. O to překvapující je úspěch kanadské kampaně, ve které hrají hlavní roli zákazníci a jejich otázky týkající se produktů firmy. A výsledek? Přes 7 milionů otázek, víc než 20 tisíc odpovědí, videa s 14 miliony zhlédnutí a další miliony interakcí na sociálních sítích. Přátelé, tohle je ten "ingejdžment". Shodnou kampaň převzal i český McDonald's, podobný úspěch ale nesklidil.
Agentura: TribalDDB

reklama

http://yourquestions.mcdonalds.ca

 

Worlds Most Valuable Check-in - hledejte ztracené děti

V Kanadě se ročně ztratí 50 tisíc dětí. Nadějí rodičů je ale služba "The Worlds Most Valuable Check-in". Ta využívá především Foursquare a pošle upozornění lidem, kteří jsou nejblíže místu, kde se dítě ztratilo. Že to funguje, dokazuje šest nalezených dětí, během prvních šesti měsíců provozu služby.
Agentura: Grey Group Canada

http://www.valuablecheckin.ca

Electriphobia - silně vědecká terapie

Žádný moribundus! Elektrofobie to je a kanadské Mitsubishi se rozhodlo nás této fobie z elektromobilů zbavit. Využilo k tomu svůj nový model vozu s elektrickým pohonem i-MiEV a hlavně silně vědeckou terapii. Už nikdy se tak nebudeme bát, že nás vůz zasáhne elektrickým výbojem, nebo že kvůli nízké výdrži baterie zemřeme někde v pustině. A dokonce už se ani nemusíme bát, že se z nás s elektromobilem stane hippie.
Agentura: john st.

http://www.electriphobia.com/

 

123 West - reklamní veteráni vrací úder

Myslíte, že jen mladí kreativci se bouří proti systému? Chyba! Pár kanadských reklamních veteránů se rozhodlo konkurovat velkým agenturám, tak že najímají specialisty přesně na míru klientovu zadání, a to jen na dobu trvání projektu. Máte pravdu, takový přístup nikoho nepřekvapí. Vždy třeba Martin Charvát říká, že nejlepší je v reklamě pracovat jako Al-Káida a vždy jen aktivovat tu pravou buňku. Za zmínku ale stojí web nové agentury sestavený z videí pořízených přes službu Fiverr.com. Každé video tak stálo pouhých pět dolarů, je vtipné a hlavně má své sdělení. Moc pěkné, ale neříkejte to mým kolegům ze SEO. Agentura: 123 West Communications Inc.

http://123w.ca