Květnový výzkum společnosti BI Intelligence odhaduje, že v roce 2018 bude prodáno 21 milionů kusů Google Glass. Při hypotetické ceně 500 dolarů jde o trh ve velikosti deset a půl miliardy dolarů. Stejně jako u smartphonů vzniknou i pro Google brýle speciální aplikace, tzv. glassware.

Nakupujme brýlemi

Při nákupu Google Glass zobrazují informace o složení, nutriční hodnotě zboží nebo srovnají jeho cenu s e-shopy. Při pohledu na inzerát si budeme moci zobrazit další informace, fotografie nebo videa. Marketingové koncepty připravené pro Google Glass mohou rovněž pracovat s informacemi o aktuální poloze uživatele, což lze využít například pro komunikaci místních akčních nabídek a slev. Taková reklama může být navíc plně personalizovaná. Zejména mladší ročníky budou určitě slyšet na soutěže a speciální akce založené na herním principu.

reklama
Tento článek je pouze pro předplatitele.
Chcete ho dočíst?
Předplatit si