Internetový portál Holmes-report.com zveřejnil nominace SABRE Awards v kategorii Gold a Platinum pro region Evropy, Blízkého východu a Afriky (EMEA). SABRE (Superior Achievement in Branding and Reputation) Awards byly poprvé uděleny před šestadvaceti lety ve Spojených státech. V regionu Evropy, Blízkého východu a Afriky letos slaví jedenáct let existence a soutěž je vnímána jako nejdůležitější v oboru.

Porotce zaujala Nevěra

reklama

Celkem tři nominace obdržela agentura Bison & Rose za projekt pro Eru, obchodní značku ČSOB, a pro slovenskou společnost Linea. Kampaň Ery s názvem "Jak nevěra ohrožuje rodinné finance" byla nominována hned dvakrát a to v kategoriích Product Media Relations a Research for Publicity. Další kampaň Bisonů "Končíme.sk" na záchranu ovocného vína značky Linea má nominaci v kategorii Issues management. "Nominace potvrzují, že kreativní myšlenka, důkladná příprava a znalost klienta i prostředí včetně precizní realizace jsou cestou k úspěchu," říká Roman Šmíd, managing partner agentury Bison & Rose.

Dvě nominace v letošním ročníku Sabre Awards má agentura Ewing Public Relations. První z nich získala v kategorii Central Eastern Europe za projekt "Pomozte svému divadlu" pro Asociaci profesionálních divadel ČR a druhou v kategorii Marketing to women za projekt "Mateřství na houpačce" pro Nestlé Česko a Slovensko. "U obou projektů šlo o integrovanou komunikaci v rámci skupiny Ewing Group. Na projektu pro firmu Nestlé spolupracovala dceřiná společnost BeefBrothers a na projektu pro APD Manage Social," doplňuje Marta Hrušková z agentury Ewing PR. V kategorii Central Eastern Europe jsou dále nominované projekty od agentury DBM za komunikační průzkum mezi novináři a projekt "Xella - hrubá stavba domu do 24 hodin" od agentury Neopublic.

Mezi další nominované projekty patří v kategorii Entertainment kampaň pro sázkovou kancelář Fortuna od PR.Konektor, dále kampaň "Hledáme rodiče" od Fleishman-Hillard v kategorii CSR a o vítězství v kategorii Eastern Europe Consultancy of the Year bude bojovat skupina AMI Communications.


 

Kampaň Ery s názvem "Jak nevěra ohrožuje rodinné finance" od Bison & Rose byla nominována v kategoriích Product Media Relations a Research for Publicity.

David Švehlík, Saša Rašilov, dětský psycholog Radek Ptáček, pěstounka a lektorka Martina Vančáková na tiskové konferenci kampaně "Hledáme rodiče" od Fleishman-Hillard, která byla nominována v kategorii Corporate Social Responsibility.