reklama

Internetová televize Stream.cz, kterou provozuje Seznam.cz, přestavila 10 nových pořadů vlastní tvorby, které chce v průběhu jarní sezóny postupně nasadit do vysílání. Půjde vždy o týdeníky s kratší stopáží.
Stream.cz se opět vrací k pořadu o reklamě. Po ukončení angažmá Viléma Rubeše v pořadu Hůl na reklamu přichází kreativní ředitel agentury Konektor Martin Charvát s pořadem Vypečené reklamy. V něm chce hodnotit reklamy pocházející z lidové tvořivosti.

Lifestylové pořady vlastní tvorby
Dalšími novými pořady bude např. Výjimečný stav, kde bude Vladimír Lazarev demonstrovat, jak přežít v případě, že dojde „ ke konci světa“, např. po výpadku elektřiny apod. Ve formátu Trouble Maker bude právník Martin Marek radit, jak postupovat v mezích zákona v různých případech, např. když s něčím nesouhlasíme a policie to neřeší. Exkurz do historie nabídne pořad Národ sobě, kde bude historik Jiří Rak vyvracet mýty české historie. Další kousek, Ničení povoleno, bude testovat a ověřovat zejména akční scény z filmů.

 Darwinovy ceny budou ukazovat lidi, kteří zvolili nejhloupější smrt, a průvodce Života v luxusu Janek Rubeš zavede diváky mezi milionáře. S vařením bude radit Veronika Kokešová v pořadu MENU v sezóně, která bude vařit recepty z restaurací v domácím provedení. Fasáda Adély Vedralové se zaměří na oblast péče o vzhled, kde bude hodnotit, jak jsou reklamy na kosmetiku pravdivé a fungují v běžném životě. Do českého showbyznysu zavede pak pořad Hudební masakr nazvaný podle stejnojmenného bloku Jardy Konáše.